30.04.2011

kısa.

özledim.kısa zamanları özledim.dakikaları,saniyeleri,saliseleri..
istediğin insanın yanına kısa zaman içinde ulaşmayı.

- Nerdesin?
- Marketin ordayım, 5dakikaya geliyorum.

özledim.heyecandan 5dakikanın bitmek bilmezliğini özledim.
Görünce nasıl dursam, bir yere yaslansan mı, yoksa atkımı boynuma dolamasam mı..
Ne giymiştir acaba? ona aldığım mor tişörtü mü, yoksa mavi olanı mı..
Kalbimin çarpıntısı nerdeyse ağzımda,sanki kuş kanadı çırpıntısı,pıtır pıtır

- eee nerde kaldın?
- Gördüm seni,yürüyorum.

özledim.acaba hangi taraftan geliyor, kısa yoldan mı, yoksa minibüsle geldiği için yukardan mı yürüyor..
Şuan beni görüyor mudur ki,o zaman çok hareket etmiyim,kendimle çok uğaşmıyım,histerik gibi görünmemeliyim..
Geliyor,uzaktan gördüm,görmüş gibi mi yapayım,yok yok çaktırmıyım,sakin görüneyim,abartmaya gerek yok.
Ama onu çok özledim,en iyisi ona doğru hızlı adımlarla gidip,sarılmak,boynuna küçük bi öpücük bırakmak,kokusunu hatırlamak.

özledim.özledim.kısa zamanları özledim.dakikaları,saniyeleri,saliseleri..5dakikaya ordayımı,10dakikaya ordayımı,seni gördüm geliyorumu,evden çıktım yürüyorumu ve geldimi..sizleri özledim.